lördag 31 januari 2009

Köpstoppet tillfälligt brutet!


Sådär då har man haft spenderarbyxorna på, lite köpstopp varning, men det var en nödvändighet, 1900:- försvann i ett nafs, nytankad bil, mat till magarna och lite nya kläder, barnen fick varsin tröja och byxa samt trosor och strumpor. Jag fick ett par jeans och en tröja. Pressade priset genom att gå till H&M, mina jeans kostade 398:- och tröjan 249:- var tvungen att köpa nytt, har ju gått ner 11kg och mina byxor har blivit för stora, har kört med 36/34 men nu pressade jag in baken och paketet i ett par 33/34
Använde lite julklappspengar till dagens shopping samt att det var en nödvändighet så jag tror inte att köpstoppet blev brutet, klarar mig den här gången :)


Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt jobbat. Att gå ner i vikt och kunna köpa nya kläder och känna sig lättare är en seger så söt så söt.

Kläder anser jag vara förbrukningsvara, man kan inte gå naken så enligt mig har du inte brutit något köpstopp.

Kraaaaam

nonhosonno sa...

Ja det var riktigt trevligt att komma i ett par 33:or

Gott att slippa gå naken :)

Kramar