Idag har jag nyttjat min annandag pingst/nationaldags ledighet, en ledig dag då nationaldagen inföll på en lördag.
Frugan och yngsta dottern tog ett tågtur, jag själv städade ur bilen, och körde sen en rundtur på 15 mil, ett litet besök till farmor o farfars grav.
Nu är det 4 veckor tills sommar semestern kickar in, skall bli riktigt skönt och behövligt.








