söndag 18 januari 2009

12 timmars sömn, utvilad?

Det blev inte mycket tv tittande igår kväll, ingen The Secret. Jag gick upp strax efter 20.00 och nattade lilltösen, somnade givetvis och vaknade nu 08.30 hallåååå hur bra på en skala är det, behövde säkert sömnen, men inte så skoj, en hel lördagkväll är borta. Pigg som en mört lär jag ju vara idag iallafall :)

Har hällt upp mitt morgonkaffe med ni vet vad, mumms. Sitter i fotöljen och funderar på vad vi skall hitta på idag? Inget speciellt tror jag. Kommer nog studera och läsa mer om lchf, pengar och personlig utveckling idag, skall surfa runt och få lite idéer, får passa på när man är ledig.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Spargrisens Mor sa...

Du behövde säkert sova.
Jag kommer ihåg att det blev så där ibland, när man skulle natta barnen.
Tror att det är naturligt, kroppen tar ut vad den behöver, och den här årstiden blir man väl alltid lite tröttare av sig, just innan "vårljuset" kommer en till del.

nonhosonno sa...

Japp så är det nog. Skall bli skönt nu när det blir ljusare och ljusare.