söndag 15 februari 2009

Frukostlunch!

Det fick bli en kombinerad fukostlunch för mig, då jag fick en välbehövlig sovmorgon. Bacon med två stekta ägg och ett glas vatten. Kaffet är klart igen också :)

Varför krångla till det? Måste väl vara bättre att bara köra LCHF!

Saab i Trollhättan ligger pyrt till! Konkurs ett faktum? Svårt val för regeringen, min ställning är inga skattepengar, har Saab gjort förlust i typ 20år så finns det nog ingen bättring, tyvärr. Surt sa räven men det är nog bara att bita i det sura.. Hur kommer det gå för Volvo?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

minna sa...

jag blir bara mer och mer övertygad om lchf....ska nog köpa hennes senaste bok och lära mig lite om LCHF...

nonhosonno sa...

Ja LCHF är helt kanon, gillar det skarpt, mer och mer kommer inse fördelarna.