måndag 9 februari 2009

Mat svin!!!

Herregud, sitter i soffan, har ätit precis, lagade lövbiff med pommes frites, bearnesås och vitlökssmör, jag åt av allt, riktigt slafsade i mig, som ett svin, 2 lövbiffar, en klick smör och 3 klickar bearnesås, sen plockade jag till mig säkert 30 pommes frites, vräkte riktigt i mig. Inte nog med det, nu sitter jag här och dricker kaffe med grädde och äter en sån boll som på bilden ovan, köpte till mina töser, så nu sitter VI här och stoppar i oss........

Så mycket för den viktnedgången.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Någon gång i bland spelar ingen roll...!
Kroppen klarar inte av att ta upp det om det sker sällan...
Så grisa på du ti hii

Anonym sa...

Hmmm la vist fel url *Fniss*

Någon gång i bland spelar ingen roll...!
Kroppen klarar inte av att ta upp det om det sker sällan...
Så grisa på du ti hii

minna sa...

ibland måste man få synda till lite! Livet är till för att levas! Och det här gör det så mycket lättare för mig att vinna! =)

nonhosonno sa...

Ja man måste leva lite ;) hehe ja nu fick du lite försprång.

Anonym sa...

Ja det kan vara jäkligt svårt det där..ibland blir man bara så sugen och då "slinker det ner" en massa "skräp"...

nonhosonno sa...

Helt crazy blir man :)