torsdag 25 juli 2013

Vinstlott

Ikväll gick det vägen, Nimbus C.D. vann med 2,5 längd :)

Känner mig riktigt nöjd, riktigt spännande, jihooo, spelade även en liten peng, vilket gav dubbla pengarna tillbaks!

Första pris ikväll gav 25.000:- och förhoppningsvis en plats i en final till hösten.

Imorgon är det M.T.Henry Thierry´s tur, rock on!

Frugan går på semester ikväll, så jag har kvällen till ära köpt en liten flaska rött vin, ett glas var att smutta på. Jag själv jobbar nästa vecka oxå, sedan är det min tur.

Ha det fint!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Chrimatistikos sa...

Köpa små flaskor med vin är kanske ingen dum idé. Ska titta efter detta nästa gång jag är på Systembolaget. Bra för hälsan och plånboken.

Unknown sa...

En smart ide faktiskt! Har märkt att jag har en tendens att köpa en vinflaska som sedan inte dricks upp.
Frågan är om det är värt att köpa en liten flaska då det inte är alltför dyrt med en stor.

Förövrigt förstår jag inte hur lättölen kan vara dyrare än starkölen..

nonhosonno sa...

Ja gillar små flaskor, alldeles lagom, inget som behöver hällas ut. Priserna ligger på strax över 30:- och uppåt.