tisdag 9 juli 2013

Lång dag

Lämnade hemmet 5.30, förberedde kaffe innan arbetskamraterna dök upp, mjukstartade och även idag blev en behaglig dag där allt hanns med, efter jobbet lånade jag mig en gallerkärra, och har nu gått igenom halva källarplanet, rensat i skåp, gått igenom pärmar, diverse renoverings material, slängt halva tapetrullar, målarburkar, kablar, uttjänta elprylar, lister, täckpapp, kartonger, bokhylla ja massor av saker som stjäl energi.

Gick in och käkade strax innan 21, har nu duschat och kört samt hängt en tvättmaskin, så nu är arbetsdagen klar :)

Tyckte det var en riktigt bra dag för rens, barnen sover över hos mina föräldrar och frugan jobbar, slutar typ nu, så jag har kunnat rensa helt ostört, en släpkärra nästan full.

Nästa vecka kör jag nog andra halvan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer:

Kampen mot index sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kampen mot index sa...

Riktigt bra jobbat!

Skönt att rensa ibland :)

nonhosonno sa...

Ja underbart att få bort, man samlar på sig alldeles för mycket saker.