onsdag 3 juli 2013

Klipp!

Har varit inne i byn en sväng och snyggat till oss i håret, jag och stora dottern. Jag klippte mig där jag brukar, vanemänniska som jag är, har gått hos samma frisör i typ 20 år, med några få undantag. Dottern hade tid hos ett modernare klippotek.

Jag betalade 120:- riksdaler och dotterns klipp gick loss på 340:-

Näst på tur står lilla dottern som oxå behöver en genomklippning av slitet hår.

Klipp priserna här på orten varierar, min frisör är bland de billigaste, och de dyraste ligger runt 450:-

Klippt var det här!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Kampen mot index sa...

Brukar hamna på ca 220 för mig.

Unknown sa...

Egen hårtrimmer säger jag bara, egen hårtrimmer! :-)

nonhosonno sa...

220:- är oxå ett ok pris, men det är klart egen hårtrimmer är ju typ gratis :)