tisdag 23 december 2008

Tidig julklapp


Idag kom tomten med en tidig julklapp, en Sony STR-DG520B, jag beställde den på Elgiganten i helgen, fick sms igår och löste ut den idag, snabba ryck, gott jobbat. Har haft en trevlig stund med att koppla in den, lilltjejen låg och sov i soffan och jag mekade med elektronik :) Allt gick smidigt, nu är det bara auto kalibreringen kvar. Med ett köpstopp i tankarna satsade jag på en billig modell som fyller de funktioner som vi behöver. Har funderat på att köpa ny länge, våran gamla H/K AVR2000 fungerar inte riktigt, tappar minnet och det går inte att göra vissa inställningar längre. Det finns många fina modeller och märken i prisklassen 5000 kr och mer, men nu valde jag ett billigare alternativ, 1945 kr med frakt och allt. Känns bra, känns nästan som jag tjänat 3000 kr

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: