måndag 1 december 2008

Telia IP telefoni

Idag fick jag hem ett stort paket :) För ca två veckor ringde jag telia och frågade ang IP telefoni, det slutade med att jag bytte från vanligt analogt abonnemang till IP telefoni, sparade en liten slant på det, fick ett paketpris på bredband, IP telefoni och TV, sparar 55kr/mån samt att jag får halva priset på TV i ett halvår, kalas, alla bäckar små.....

Har kopplat in den nya gateway´en, byt ut min silvriga digitalbox mot en svart med hdmi utgång, mumms, Internet och TV fungerar klockrent, men får inte IP telefonin att fungera, verkar inte vara inkopplat, alltid är det nått, får ringa telia imorgon och höra vad det kan vara.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

minna sa...

Jag hör inget i den vanliga telefonen om sonen är på internet! Telia har varit hemma hos oss sju gånger! Dom hittar inget fel=)

nonhosonno sa...

Hmm ok det låter ju betryggande... Ringde telia idag och det skall kopplas in den 5 december, hoppas det stämmer.