tisdag 25 augusti 2009

Inköp på hög nivå!

Det blev en HP F4272 skrivare för 599:- och en D-Link DWA140 USB Adapter för 399:- totalt 998:- försvann från min plånbok idag, huga. Har under dagen sysselsatt mig med att installera adaptern och kopplat upp mig på nätet, installerat virusprogram samt uppdaterat operativsystemet, virusprogrammet hittade 17 rackare, och Windowsprogrammet hittade 4 fulingar, men nu verkar maskinen fit for fight. Jag ger mig på skrivaren imorgon.

Har aktiverat något som heter XtraSpar på mitt Visa kort, så alla köp jag gör med kortet avrundas uppåt till närmaste 10-tal, mellanskillnaden sätts in som ett extra sparande på ett konto, som en liten extra buffert :)

Fick in lite extra klirr ikväll, var på ett uppdrag som tog drygt 2 timmar och gav oss runt 600:- jag tackar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

Per Penning sa...

Extraspar? Låter intressant. Är det någon speciell bank?

Magnus från Dollarkursen.com sa...

Smart det där med Visa.
Får du själv bestämma till vilket konto pengarna går till?

nonhosonno sa...

Jag har Nordea, vet inte om det har med banken att göra.

Man fick välja på vissa typer av konton att föra över till, men det verkar som man även kan föra till andra banker?