måndag 24 augusti 2009

Arbetsrum

Ett nytt arbetsrum har sett dagens ljus, har idag inrett en del av vårat sovrum till frugan, rensat ut ett hörn där vi haft "bra att ha saker", burit upp ett skrivbord som stått i källaren och samlat damm, plockat ihop en dator som vi fått tidigare men som stått och väntat :) Så nu blev det en liten arbetshörna med dator och plats för studier, pärmar, böcker och papper. Imorgon skall jag besöka våran lokala elektronikaffär och inhandla en billig skrivare samt en trådlös usb för uppkoppling till nätet.

Har varit redig och hunnit med en klippning av gräsmattan också, fint värre.

Suttit och surfat en stund och sprang på en ny trevlig blogg, Spara & Placera - 14 tips om hur du minskar kostnaderna för din bil.

En annan trevlig blogg som sett dagens ljus är En Entreprenörs Blogg, inlägget Om inkomst, var läsvärt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

10 kommentarer:

Fru S sa...

Du är föräldraledig nu eller har jag missat något? Hur gammalt är barnet? Med tanke på hur mycket du verkar hinna med ;)

nonhosonno sa...

Töserna är 4 och 9. Nu är jag ledig från jobbet, så det finns massor av energi :) Kaffe nu sen blir det lite nätverkande med Kyäni, efter det blir det en tur in till byn.

minna sa...

jag älskar nya bloggar som berör ekonomi! Jag behöver all inspiration som finns=)

nonhosonno sa...

Inspiration är bra :)

Magnus från Dollarkursen.com sa...

Vi har köpt hus detta år, så nu har vi också ett arbetsrum! Riktigt skönt!

nonhosonno sa...

Ja det är riktigt gott att ha plats.

Håkan på Spara-Placera.se sa...

Oj! Vad trevligt att du gillar min nya blogg. Du är faktiskt den förste jag känner till som har länkat till den och jag är grymt tacksam.

Tackar och bockar allra ödmjukast.
/ Håkan

nonhosonno sa...

Varsågod :)

J sa...

Tack för länkningen och berömmet! Ska göra mitt bästa för att hamna på läslistan även i framtiden. Har inte hittat hit tidigare, men det verkar mkt läsvärt hittills!

nonhosonno sa...

Varsågod, tack själv :)