måndag 9 mars 2009

Mjölbaggar!

Hittade vad jag tror är mjölbaggar i vårat skafferi på jobbet, blä, små bruna platta kryp, usch och fy! Har aldrig i mitt snart 40-åriga liv stött på detta, sanering, svinstia!

Pengarna för objekt två sitter på kontot, gott. Fick även med mig en hel del av skräpet idag, så nu är det slängt och borta, var även inne på röda korset med lite saker. Riktigt bra med plats i garaget blev det också :)

Imorgon är skolan och dagis stängda, så jag skall vara hemma med töserna och frugan skall jobba. Kanske kan bli lite sovmorgon.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer:

Per Penning sa...

Ja, de är rätt äckliga men enkla att sanera ut. Vi har haft sådana en gång, men jag vet inte var de kom ifrån?

nonhosonno sa...

Underligt ja, bara finns där, vaknar dom till liv ur ett musli paket typ? skumt!

Anonym sa...

Vet inte vart de jäklarna komit från men de har hängt här till och från, antisimex har varit här ett par gånger. Men här kommer ett tips, tjejen läste om rödceder.se och beställde för ett par veckor sedan, jag nästan saknar de jäklarna, fort gick det.

Det är min dagens tips till dig, tack för en shyst blogg för övrigt

nonhosonno sa...

Halloj rödceder, tack för tipset. Skoj att du gillar min blogg :)