tisdag 24 mars 2009

Dubbelmoralernas Wanja


Blev nu på kvällen uppringd angående ytterliggare ett uppdrag, ja tack det kör vi på, kanon. Gott att kunna dra in lite fler guldmynt.

Wanja Lundby-Wedin, en hyvens kvinna, mer vill ha mer, klia mig på ryggen så kliar jag dig. En spark i röven skulle hon ha.

Jag älskar pengar och tycker att mina medmänniskor skall få tjäna massor av pengar, men detta börjar likna girighet.

Nu skall jag hälla upp ett litet glas rött och slappa lite i soffan, resten av familjen sover sött.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 kommentarer:

Per Penning sa...

Wanja - dax att göra en pudel och avgå, tror jag.

Life sa...

Härligt med nya uppdrag.

Wanja ... man har inte ord. Spark i röven och ett kok stryk ja, haha. Det är som ett skämt som man bara låter pågå och pågå och pågå. Hade det varit i Frankrike, då j----r. Men här, nä, vi knyter handen i fickan och mumlar lite. På sin höjd så startar man en Facebook-grupp ... till vilken nytta?!? Blir SÅ arg! Vill demonstrera hihi.

nonhosonno sa...

Ja det är dax att avgå. Vi är alldeles för fogliga vi svenskar, muttrar tyst, ja ut och demonstrera!