fredag 6 mars 2009

Utmanad

Blev precis utmanad av Jomari

4 av mina favoritprogram på TV
* Lyxfällan
* Nip/Tuck
* Californication
* Miami Ink

4 saker jag gjorde igår
* Jobbade
* Drack kaffe med cocosfett
* Bloggade
* Läste en saga för yngsta tösen

4 saker som jag ser fram emot
* Våren
* Sommaren
* Framgång
* Pengar

4 av mina favoritrestauranger
* Italia
* Koppargrillen
* New Place
* Pizza Hut

4 saker på min önskelista
* Mer pengar
* Dodge Magnum
* Dodge Van
* Ytterliggare Karibien kryssning

Känn dig utmanad!!
När du antar utmaningen, länka tillbaka till denna adress
http://villhaallt.blogspot.com/2009/03/utmanad.html

Kommentera i min blogg, så jag får en chans att kika på dina svar.

Dessa utmanar jag: Per Penning, Robert 2k, Köpstopp och ekonomi, köpSTOPP 2009, Mors Spargris, GammeldagsMat, Från kaos till koll? Samt alla andra som har lust :)

6 kommentarer:

Sefo sa...

Jag antar din utmaning! Kul med dessa utmaningar! =)

nonhosonno sa...

Trevligt :)
Jag springer in på din sida!

Spargrisens Mor sa...

Jag antog din utmaning:)

nonhosonno sa...

Skoj :)

Per Penning sa...

Tack för inbjudan, men jag avböjer - av anonymitetsskäl. :)

nonhosonno sa...

Per: japp :)