fredag 16 augusti 2013

Uppspelt

Då jag fått lite frågor ang mitt intresse i travhästar och investeringar inför framtiden har jag uppdaterat mitt inlägg om delägarskap, riktigt roligt att kunna skriva om det och att det finns lite tankar och funderingar kring det.

Sitter här riktigt taggad med ett glas rött, taggad inför morgondagen då 2 utav hästarna startar på V75 och Örebro, finalerna i korta E3 loppen. Förstapriset i båda loppen är 800.000:-

Uppspelt över att få vara med när det händer, nu och i verkligheten, mina hästar, ja en liten del utav dem iallafall :)

Tyvärr har jag inte möjlighet att vara på plats utan får leva mig in i loppen över tv skärmen. Önskar och hoppas att de gör ett så bra lopp som möjligt, att allt går bra, och givetvis en framskjuten placering.

Fortsatt trevlig kväll önskar jag er!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: