måndag 5 augusti 2013

Glömd skatt

Vilken trevlig upplevelse, igår kväll när jag gick igenom bokhyllan hittade jag en gömd skatt, i ett bortglömt kuvert fanns det 2000:- rena friska pengar :)

Perfekt start på semestern, en extra slant att spendera tillsammans med familjen på vad vi nu önskar, en extra glass, en god bit mat eller bara något skoj.

Underbart med sovmorgon och semester måste jag säga, ingen stress, riktigt skönt att vara lediga och umgås hela familjen samtidigt, göra vad vi vill, kvalitets tid.

I lördags åkte jag och lilltösen och badade, tog dagen som den kom, vi struntade i matinköpen, det tog frugan och stortösen hand om istället.

Idag blir det en tur med bilen, ut och glida lite, stanna där andan faller på.

Ha det gott, önskar er en underbar sommar dag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt med en bonuspeng! Jag har börjat min semester nu också - perfekt att börja sin semester när andra avslutar sin :)

nonhosonno sa...

Underbart med semester!