onsdag 2 februari 2011

106.9


Visade vågen idag, nu får det vara nog. Känner det när jag böjer mig, magen trycker på. Inte roligt, för nu är jag tillbaks där jag en gång började. Då visade vågen på 106.5kg sen gick jag ner 12kg men nu är jag alltså tillbaka på ruta 1, så idag börjar min nystart med LCHF, inget mer fuskande! Har beställt en ny bok i ämnet för att tagga igång ordentligt samt få lite nya spännande recept, boken heter Matrevolutionen och är skriven av mannen bakom kostdoktorn.se

Körde igång lite försiktigt imorse med bacon och vita bönor (hällde bort tomatsåsen) till lunch blev det en proteindrink och 2 burkar makrillfilé, till middag värmde jag några köttbitar och nu sitter jag här med en kopp kaffe och cocosfett, om en stund skall jag steka mig några ägg :)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får jag rekommendera skaldemansbiffar och osttärningar med majonnäs istället?

nonhosonno sa...

Tackar, har jag inte testat, låter spännande!

Spargrisens Mor sa...

Nya tag med LCHF, det kommer att göra susen. Borde själv vara lite mera på med LCHF, står stilla nu.

nonhosonno sa...

Jupp, känns riktigt bra :) Lätt hänt att det blir lite fusk bara efter ett tag.