fredag 4 februari 2011

Det går bra!

Har nu ätit enligt LCHF i dagarna tre, går fint och enligt planen, kände dock sug efter något snaskigt igår kväll, men då öppnade jag en makrillfilé burk :)

Idag har det blivit ägg och bacon till frukost samt kyckling och bearnesås till lunch, ikväll skulle jag tro att jag gör lite ägg och bacon med lite vita bönor.

Inhandlade fet mjölk, grädde, lövbiff, bacon, bönor, ägg och makrillfilé idag, så nu bör jag klara helgen.

Sitter här och sipprar på en kopp kaffe med cocosfett och grädde!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Magnus sa...

Jag är precis på gång att starta med det. På måndag ska min lchf-diet sätta fart.

nonhosonno sa...

Kanon det, lycka till! Har precis ätit en tallrik med ägg, bacon och några vita bönor utan tomatsåsen, mätt och god :)