måndag 7 juni 2010

Dax igen!

Nu skall jag göra slag i sak, snart :) Öppna en depå till, för mina kommande Amerikanska aktier. Har ju Avanza mini idag, och behöver då öppna ett konto till om jag vill kunna handla USA aktier, om jag inte vill uppgradera mitt mini konto, och det vill jag ju inte, då jag har lågt och bra courtage på mini, 9:- och på det nya kontot blir det 39-99:- beroende på om jag väljer bas eller premium.

Är nöjd med Avanza då allt fungerat klockrent, men såg att Nordnet har en iPhone app man kan använda och inte Avanza, så nu står man i valet och kvalet igen, någon som har åsikter ang Avanza vs Nordnet? Måste suga på detta lite, men det lutar fortfarande åt Avanza.

Affärsvärlden tipsar, SAS har gjort omvänd splitt och MQ skall börsnoteras, full fart med andra ord!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: