lördag 18 augusti 2012

Idag smäller det?

Lördag och nya tag med spelbolaget, idag är det stryktips som gäller, engelska matcher, mycket roligare än svenska tycker jag, har lämnat in ett 256 raders med joker, 8 halvgarderingar, hoppas jag placerat ut dem rätt, vore trevligt att komma tillbaks till jobbet med en god nyhet :)

Körde även en dagens dubbel och ett litet lotto. Nu tar vi dom!

Har haft en skön semester, vädret har trots allt varit ok, första och sista veckan har varit bra sommarväder. Fått gjort en massa hemma och lite utflykter med familjen. Känner mig utvilad och redo att köra igång igen. Trevligt att komma tillbaks till arbetskamraterna.

Hur har din semester varit?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

Högre Inkomst Nu sa...

Själv kör jag ett 243-raders reducerat system med 4 säkra och 9 helgarderingar.
Som vanligt sitter man väl där med 13 rätt när dagen är slut. :)
Lycka till!

nonhosonno sa...

Klart det blir 13 rätt :) Lycka till du med!

t0bb3 sa...

Hur gick det?

nonhosonno sa...

Jag var helt fel ute, blev bara 6 rätt, riktigt dåligt!

t0bb3 sa...

Ja det var ju ingen höjdare precis :/