torsdag 31 december 2009

Sovit gott!

Sovmorgon, det var gott, gick ur sängen 08.30 gick ner och gjorde välling till lilltösen, tände eld i kamin och gjorde kaffe. Sitter i soffan och uppdaterar mig lite, har inte haft tid att följa mina favoritbloggar den senaste veckan, så nu skall jag läsa ikapp mig en liten stund innan jag ger mig på bilen, får se hur det går, det är -15 grader ute, kan bli tufft, men jag skall försöka starta upp den iallafall.

Loggade in på Avanza nu på morgonen och kollade av mitt innehav där, mina fonder ligger på runt 25% uppgång, Avanza Zero som jag månadssparar en liten slant i samt Handelsbanken Norge.

Bra inlägg av Per Penning, vilken typ av arbetare är du?

För er som missat 40procent 20år är det bara att surfa dit, riktigt bra sida/blogg, han har även lagt upp alla sina Excel mallar utan skydd, bra verktyg, det är bara att tacka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , Gott Nytt År

Inga kommentarer: