fredag 3 februari 2012

Skitgöra!

Jag tror inte jag har skrivit tidigare riktigt vad jag pysslar med, vad som fyller vår kassakista :)

Har tidigare nämnt att jag plogar snö, och det är en syssla av flera. Kört ett projekt, utbildning m.m. Kan kalla mig mångsysslare, så här kommer ytterligare en syssla, enligt bilden ovan, ett riktigt skitgöra :)

Igår när jag stod med skit upp till knäna kläcktes denna idé till inlägg, ville dela med mig lite av vad som sker bakom kulisserna. På bilden ser ni ett badrum, med en fylld toalettstol, ett fullt handfat samt en brunn där skiten sipprar upp. En timma senare var allt rent och fint igen.

Någon måste göra det så det kan lika gärna vara jag. Jag har inte ont av det, bara slaska på. Det betalar vår mat och vårt boende!

Vad pysslar du med?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

Lisbeth sa...

Jag driver en enskild firma där jag sysslar med rådgivning år företag, löpande bokföring, deklarationer, årsbokslut och allt annat som de vill ha hjälp med.

nonhosonno sa...

Tummen upp!

tacksam sa...

ja jag är sjukpensionär,kan inte säga att det fyller på kontot så värst mycket varje månad,men jag klarar mig på de sextusensjuhundra jag får.

nonhosonno sa...

Det är inte inkomsterna som gör det utan de små utgifterna heter det väl. Riktigt bra att snurra runt ekonomin på 6700:- Tummen upp!

Anonym sa...

"Någon måste göra det så det kan lika gärna vara jag"

Vilken otroligt skön inställning.

nonhosonno sa...

Tack :)