lördag 12 mars 2022

Jobbkarriär

En uppföljning på jobbfunderingar, jo jag bytte, har nu varit på det nya i 2 månader, och allt flyter på fint, trevliga arbetskamrater så här långt och bra arbetsuppgifter som utföres efter min planering. 32 dagar semester per år gillas starkt :)

Första jobbet stannade jag på i nästan 28 år, sen bytte jag arbetsgivare och arbetsort och blev där i 2 år, bytte sen tillbaks till hemorten med annan arbetsgivare 2 år, och nu detta nya, blir det sista bytet?

Lite tidigare inlägg om min jobbresa,

Guldklocka
25+
Anställningstid
Nytt kapitel
3 dagar kvar
1 dag kvar
7 dagar
Bättre och bättre
Livet rullar på
Lämnat in om avsked
9 arbetsdagar
Ett halvår
Mål 2026
Jobbfunderingar

Har även haft lite extra jobb som biograf maskinist, biltvättare m.m. under åren för att testa och dra in extra kosing till kassan.