söndag 1 mars 2015

Guldklocka


Idag är det 25 år sedan jag började på mitt nuvarande jobb, en anställning som sträcker sig över 300 månader. Stegade in på arbetsplatsen som 19-åring med tanken att 5 år är nog en lagom period att stanna, men tiden går fort och med åldern blir man bekväm :)

Det är en bra arbetsplats med frihet under ansvar, lägger oftast upp arbetsuppgifterna efter eget tycke. Dock har klimatet hårdnat de sista åren, och mer påtagligt den sista tiden med hårdare krav arbetsmässigt och tidsmässigt samt ekonomiska krav.

Får se hur framtiden utvecklar sig....

Blir intressant imorgon om någon högre upp på stegen har uppmärksammat min uppnådda anställningtid.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Pengar och cash sa...

Får gratulera till en lång anställning. Jag hoppas verkligen du får din guldklocka för det är man minst värd efter 25 år på samma företag. Skulle vara skamligt om dom inte hade koll på det tycker jag. Ska bli intressant att följa upp det här.

nonhosonno sa...

Tack så mycket :)

Det var dock ingen notis om det idag, men det kommer väl, annars får jag vid väl vald tidpunkt påminna dem!