fredag 6 februari 2015

Vårt hus


Mår som en kung faktiskt, även fast jag har diverse hjärnspöken om saker och ting. Vi har senaste veckan besökt Ikea och köpt lite nya lamp armaturer och väggfäste till tv, fått nya mattor till vardagsrummet, slängt ut de gamla, rensat och snyggat till i bokhyllorna.

Ett av mina intressen är film och musik, så kollar vad det finns för högtalare till tv rummet, har en uppsättning sedan tidigare, men har plockat och satt ihop det till min del där jag lyssnar på musik, och nu vill vi även få till det i tv rummet igen och någon typ av hemmabio.

Vårt hem är vårt tempel, så det är där en stor del av pengarna skall läggas.

Då det är gott att leva sitter jag nu och smuttar på ett glas rött, och lyssnar på Marilyn Mansons senaste alster.

Trevlig fredag på er därute!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: