söndag 23 mars 2014

Bra deal

Har idag varit i shoppar tagen rejält och fyllt upp garderoben inför vår och sommar säsongen! Surfade in på Stadium för att titta lite på utbudet då jag är i behov av nya t-shirts, passande nog var det sänkta priser på en hel del produkter, så jag slog till direkt.

Valde ut t-shirts av märket SOC i olika tryck och färger, 3 för en hundring, samt 2 shorts från Adidas för en hundring styck. Gratis frakt blev det oxå om man hämtar ut i en butik, så totalpriset 400:- för 6st t-shirts och 2st shorts får man väl ändå kalla bra deal :)

Tog dock en stund att komma igenom kassan då lagersaldot strulade, men efter ett antal uppdateringar och i och ur korgen gick det vägen.

Har även besökt HM för nya jeansshorts, med halvlånga ben, då mina nuvarande är för stora, hittade vad jag ville ha till priset 199:- samt ett linne för 70:- passade även på att beställa lite nytt till lilltösen, då hon växer så det knakar, 2st toppar och 2st byxor. Totalpris 565:- frakten gratis även där.

Dagens inköp gick loss på nästan 1000:- men vi har fått mycket kläder för de hårt intjänade pengarna.

Rensat garderoben och plockat bort mina väl använda tröjor samt min vinterjacka, imorgon blir det en tur till Röda Korset.

Vårstädat på tomten har oxå hunnits med :)

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: