fredag 14 juni 2013

Kampen

Går vidare, viktnedgången har saktat av lite grann, ligger nu och pendlar runt 92kg och ett tapp på runt 19kg sedan starten. Väntar med spänning på att det skall ta fart igen, då mitt närmaste mål är 90kg men sen väntar nästa :)

Har sista veckan ätit mycket coleslaw som tillbehör till kötträtterna, även en del ost rätter har det blivit de sista veckorna. Startar alltid morgonen med kaffe och cocosfett, en bra början på dagen!

Har fått inhandla ytterligare några plagg att pryda min vackra kropp med, då alla gamla plagg sitter väldigt löst.

Fredag och njuter av ett glas rött, givetvis ett vin med under 3g socker per liter, denna gång ett krav märkt med namn Ecologica El Condor Cabernet Shiraz, smakar gott, mumms.

Hur leker livet med dig?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 kommentarer:

Kampen mot index sa...

Bra jobbat :)

nonhosonno sa...

Tackar :)

Unknown sa...

Grattis till resultaten. Kör för tillfället på lchf också - mest för att slimma till lite inför sommaren, men också för att jag mår bättre av det. Till frukost föredrar jag dock amerikansk pannkaka gjord på mandelmjöl, ägg, mjölk, fiberhusk, bakpulver o krossade linfrö. Testa om du inte gjort det! Kanske söndagsfrulle? Tack för en bra blogg!

nonhosonno sa...

Tack för tipset, det får jag prova :)

Skoj att du gillar min blogg!