söndag 22 juli 2012

Veckans bästa

Det inlägg som haft flest läsare denna veckan är fastränteplacering, överlägset mest läsningar. Inläggen riktigt nära och fredagsfonder följer en bit efter.

Ränteplaceringar, fasträntekonton, obligationsfonder och räntefonder har snurrat i min skalle denna veckan, riktigt intressant. Läst det jag kommit över :)

Har ni tips på bloggar, inlägg, artiklar, böcker därute som handlar om ämnet dela gärna med er i kommentar fältet, jag vill jättegärna läsa, jag sammanställer till ett spännande inlägg lite längre fram.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

minna sa...

Har inga boktips men ser fram mot kommande inlägget...efter jul ska jag börja spara och placera lite sakta men säkert om allt går bra. Först buffert och sedan tryggare sparformer och räntefonder mm

nonhosonno sa...

En riktigt stor buffert is the shit :)