tisdag 13 september 2011

Andfådd

Idag stod det utbildning på schemat, så jag har suttit i skolbänken, varit med om grupparbeten samt teamworkat :) Imorgon blir det jobb.

Har nu gjort slag i sak, för att hjälpa kroppen gå ner i vikt så har jag simmat 30 minuter, det kändes att man är otränad kan jag säga, trodde inte att jag skulle bli andfådd så fort, lite pinsamt :) så nu är ett litet simkort inhandlat, vi har friskvårdspengar genom företaget, så det kommer inte kosta mig många kronor ur egen ficka, helt suveränt.

Imorgon innan jag börjar jobba med projektet skall jag simma några längder. Har planerat att simma tre mornar i veckan om det passar, krockar det med någon syssla får jag köra en eftermiddag istället. Jag är på gång!

Har prövat turen i Postkodlotteriet och Sverigelotteriet några månader, jag har inte blivit rik, så igår mailade jag in om uppsägning för bägge, bättre att spara de pengarna eller förgylla tillvaron med något annat.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: