söndag 3 juli 2011

Baksmällan

Sovmorgon och nu en kopp kaffe i hemmets lugna vrå. Tillbringade ju fredagen och lördagen i Göteborg, var och rockade loss med Iron Maiden. Startade fredagen runt 13 tiden på Avenyn med några kalla, ljuvligt väder och massor av folk. Underbart! Vi drog oss mot Ullevi vid 19 tiden lagom till Sabaton gick på, de gjorde ett bra jobb för att få igång publiken. Riktigt bra!

Maiden o yea! Mycket nyare låtar bränns av, samt några gamla godingar. The Trooper mitt i och Iron Maiden, Number of the Beast samt Running Free avslutar! Jag gillar de äldre bäst, nostalgi :) Senaste skivan var sådär, men det var en bra konsert, bra tryck, och skoj att se de nyare låtarna även om jag gillar de äldre mest. Supernöjd!

Innan jag tog tåget hem igår passade jag på att kolla en film, gick på Filmstaden Bergakungen och såg Baksmällan 2 :)

Idag får det bli Ullevi på TV, Svt sänder 6 timmar från The Big 4!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: