lördag 21 november 2009

stålar.nu

Stålar, ja tack. Är DU sugen på stålar, pengar, kosing, money, monetas, guld, cash, deg? Kärt barn har många namn :) Vill du skapa dig en passiv inkomst, tjäna mera pengar eller kanske bara skaffa dig en extra inkomst? Då kanske stålar.nu kan vara något för dig!

Ted Valentines skapelse inflytande.se var rolig, Vill Ha Allt är en inflytelserik blogg, endast 15% av svenska bloggar är mer inflytelserika! :) Fast jag ligger i lä om man ex tittar på Disruptive, där är endast 0,867% mer inflytelserika.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Fru S sa...

För ganska länge sedan skrev du om att du satt och bloggade från din iphone. Jag har försökt massor med gånger, men det fungerar inte. Jag kan skriva rubriker och kommentera andras inlägg men inte skriva inlägg själv. Måste jag göra något speciellt eller är det bara jag som är trög och inte fattar hur man gör?

Sefo sa...

Kul med inflytande.se! =)

nonhosonno sa...

Fru S: Jag skickar inlägg som epost från min gmail i telefonen, du väljer en adress i inställningar/instrumentpanelen i blogger och sedan skickar du till den adressen.

Finansiellt: Japp :)

Christian sa...

Nåja, man kanske inte skall ta de där siffrorna förallvarligt ;-)