lördag 18 augusti 2018

Rapporter och Shareville

Nästa vecka på fredag, 24 augusti lämnar Future Gaming Group delårsrapport, hoppas på positiv läsning, varit tråkig utveckling på kursen, så en vändning vore trevligt.

Även lönen dyker in på kontot om en vecka, härligt med automatspar till de olika portföljerna, har startat ett Shareville konto där man kan följa Nordnet portföljen.

Har inte tagit mig tid till ännu att sätta mig in i konceptet, men verkar spännande, och kan nog ge lite idéer.

Någon annan som har Shareville konto? 

2 kommentarer:

myntaren sa...

Har nyss skaffat Nordnet och då har jag väl ett shareville också :) Ska börja engagera mig där mera senare när jag får mer pengar dit

nonhosonno sa...

Japp det ingår ett Shareville, trevligt, du får lägga ut den sen så man kan kolla :)