måndag 13 augusti 2018

21 dagar

Ja då har jag varit snusfri i 3 veckor, 21 dagar utan att stoppa upp den härliga pajen under läppen! Det går fint, men visst, suget finns där, och det kommer nog alltid finnas, men att det tonas ner.

Har blandat upp tuggandet av nikotintuggummi med vanliga V6 gummin, ett sätt att fasa bort hela nikotinet, och måste säga att jag är lite trött på detta tuggandet så snart slut på det med.

Frugan har ägnat en stor del utav dagen med att flytta och rensa i källaren, vilket resulterat i två säckar med uttjänta prylar som skall till tippen.

Det stod även strategiskt uppställt en hög med prylar till mig när jag kom hem, ett hederligt stereorack som jag av nostalgiska skäl sparat, min stereo jag fick i mitten av åttiotalet, och som jag tänkt koppla ihop någon gång. Nu blev det lite "bestäm vad du vill göra med den" och efter moget övervägande konstaterar jag att den kommer jag nog inte koppla upp, så nu ligger den i bagaget på lilla bilen, och efter jobbet imorgon svänger jag förbi återvinningen eller någon hjälporganisation.

Det finns massor kvar, men så härligt att få rensat :)

Inga kommentarer: