En period med fint väder, under ett par veckor nu har det varit soligt och varmt, som en sommar skall vara, härligt, idag kom en liten urladdning, vaknade till en åskknall och en skvätt regn. Prognosen för nästa vecka är något svalare, och bitvis regn.
Några månader till valet, politik till höger och vänster, klimatmål, valfläsk, mer pengar i plånboken? Det gäller att sålla i allt som erbjuds. Det tänjs på gränser, och kanske även fuskas? Lev som ni lär?!
Tittade på den uppmärksammade filmen Citizen Vigilante, en film av Uwe Boll som stött på distributions problem pga budskapet, Låg ute gratis på Elon Musk´s X under 2 dygn, där var det högtryck.
Söndags tankar, nu får det bli en avsvalkande dusch och ut i verkligheten :)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar