lördag 17 augusti 2019

Klöver

Sitter och tittar på Nyhetsmorgon på TV4, var precis skrapning av triss, mannen i rutan skrapade fram 100000:- i 10 år, en fin summa att åka hem med, bara att gratulera. En passiv inkomst av rang :)

Idag är det lördag och stryktipset, ger ingen passiv inkomst i månaden, men kan ge en stor peng till pungen, i potten idag runt 15 miljoner, så gör ett tappert försök att ta en bit av kakan.

Även V75 har extra pengar i potten, drygt 60 miljoner jackpot, så en andel i ett system har införskaffats.

Någon annan som prövar turen idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

behöver du ett lån? Har du letat efter var du kan få lån? Har du försökt få något lån? ansök sedan nu på? (christywalton355@gmail.com) om du vill få ett överkomligt lån. Lån erbjuds här till en mycket låg ränta på 2%. Kontakta oss nu om du är intresserad.

muscolino giovanni sa...

På grund av Covid-19 tappade jag allt och tack vare Gud fann jag mitt leende igen, det var tack vare Sr. Combaluzier som jag fick ett lån på 65.000€, och två av mina kollegor fick också lån av denna man utan några svårigheter. Det är med Sr. Pierre Combaluzier som livet ler mot mig igen, han är en enkel och väldigt förståelig man. Här är hans e-post:   combaluzierp443@gmail.com