fredag 23 januari 2015

Utgiftsposter

En underbar fredags eftermiddag, hela familjen ledig, stora dottern är på väg hem från fritidsaktivitet. Eldar i kamin, minusgrader och vitt utomhus.

Har under veckan gått igenom lite fler poster på utgiftskontot, och kapat bort 190:- från en streaming tjänst, lite sportkanaler jag haft, men tar nu ett uppehåll från det.

Jag har en tendens att dra på mig små utgifter av olika slag, så jag måste ta till vana att gå igenom alla utgiftsposter ett par gånger per år. Även Mina finanser har roat sig i veckan med att kapa utgifter.

Har även anmält några "räkningar" till e-faktura, har det sedan tidigare oxå, men dessa hade jag tydligen missat. Lite mindre papper hem i brevlådan och bara att godkänna smidigt och lätt i internetbanken.

Ha en skön fredag alla!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Kampen mot index sa...

Hej!

Ja, efakturor är smidigt. Både miljövänligt och man sparar några kronor.

Kampen mot index

nonhosonno sa...

God morgon! Ja riktigt smidigt