onsdag 25 december 2013

Sortering

Det blev ingen juldags lunch för mig och stortösen, hon har huvudvärk och mår lite risigt, så jag och hon stannade hemma. Lagade en hederlig köttfärssås istället, inte fel såhär efter all julmat.

Har roat mig en stund med att sortera papper, rensat i räkningspärmarna och förberett en ny 2014 pärm, bort med 2005-2007 års räkningar, bort med det gamla in med det nya.

Funderar lite på vilka mål jag skall sätta upp för nästa år samt hur det gått detta år, kommer inlägg om det senare.

Nu skall jag fortsätta med sorteringen, gårdagens julpapper och kartonger, samt lite annat som skall slängas.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

minna sa...

Sorterar också här hemma! Gör plats åt ett nytt år! Ska bli spännande att läsa om dina mål...själv har precis börjat tänka på dessa...
Gott nytt år!

nonhosonno sa...

Gött att göra plats :) Gott nytt på dig med!