söndag 10 februari 2013

Åt vilket håll blåser det?

Travet igår gick ju lysande, eller inte, men så är det, chansen att pricka rätt är inte stor, och var helt fel ute i tankesättet.

Har varit ute en sväng på morgonen och snöröjt, det var inte så mycket, men nu är alla glada och nöjda, lågskor på! Jag är nöjd jag med, lite extra kulor in som kommer täcka de dagarna som jag skall vara pappaledig på sportlovet, jag har bara garantidagar kvar och de betingar endast 60:- om dagen, så det var lägligt med lite extra jobb.

Söndag och sista vilodagen innan arbetsveckan kör igång igen, idag blir det lite genomgång av ekonomin, kontroll av kommande betalningar, räkningar och dylikt. En snabb genomgång av fondval har jag också tänkt pyssla med, uppdatera mig lite om läget, vilket håll vinden blåser inom ppm och avtalspension.

Vad gör du idag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: