lördag 2 juni 2012

Egen!

Morgonstund har guld i mun, har precis varit ute och traskat i det fina vädret, en rask och svettig powerwalk i 5.04 km, vilket gör min kropp gött :) Nu en kopp kaffe och lite surf, sen upp i duschen och göra sig klar för dagens utmaningar.

Igår skickade jag in ansökan om enskild firma, så nu är det gjort, dax att ta tag i vissa saker och sätta igång. Spännande! Kollar efter bra, enkla och prisvärda bokföringsprogram, tips någon?

Önskar Er en underbar dag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag använder och rekommenderar "VISMA Enskild Firma".
Ingen "riktig" bokföring men godkänns så länge du inte börjar med den riktiga, gör du det får du inte gå tillbaka till kontantmetoden.

http://www.vismaspcs.se/produkter/bokforingsprogram/visma-enskild-firma?tab=oversikt

Jögge sa...

Kolla Speedledger - funderar själv på dem när jag startar upp min enskilda firma snart!

nonhosonno sa...

Tackar, då skall jag kolla upp dessa.

Anonym sa...

BL-Start använder jag. Om du ska ha med faktura blir det BL-Administration. Fördelen (för mig) är att man inte måste ha ett löpande supportavtal, utan det är en livstidslicens, dock så klart utan nya versioner då.

/Erik