söndag 13 maj 2012

Hänt i veckan

Fullt ös medvetslös, veckan som gått har haft en jämn dos av jobb, både hemma och borta, jobbat för pengarna, jobbat i och utanför vårt hus, motionerat och legat i.

Oljat altan i väntan på våra utemöbler, skrapat lim i trappan, städat, tvättat och klippt gräs.

Sålt av lite av fonderna, har varit och kollat synen samt beställt nya glasögon, och det går på en smärre förmögenhet när jag hämtar ut dem nu i veckan, senast jag köpte nya var 2007, så slår man ut det blir det inte så farligt, om jag räknar med att ha mina nya i fem år framåt kostar de mig runt 100:- per månad.

Har traskat 3.91 km idag, i raskt tempo, det kändes i smalbenen :)

Nu skall jag och frugan kolla nya Hamilton, slappa en stund i soffan!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

På glasögonsidan hade du enkelt kunnat spara in 2/3 av beloppet. För du känner väl till att konkurrensen och utbudet på internet är extrem för denna produktgrupp?

nonhosonno sa...

Hejsan, japp känner till diverse kedjor och priser, dock blev det i mitt fall lite som att jämföra äpplen och päron. Mitt val av bågar samt de glas jag behöver med antireflex, repfria samt extra tunna.