fredag 17 september 2010

Money never sleeps

Fredagen är kommen, dax för lite kaffe och vila. Tänkte dela med mig av lite kommande filmer och serier jag ser fram emot.

Först ut är Wall Street - Money never Sleeps, går upp på bio nästa vecka.



Nästa film ut är Machete, cool :) Vilken samling skådisar, Tom Savini, wow säger jag!



I oktober vid Halloween går serien The Walking Dead upp, mumma det, får bara hoppas den letar sig hit. Mannen bakom serien är självaste Frank Darabont.



Dax att fylla på koppen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Herr K sa...

Machete tror jag blir hur skön som helst, och The Walking Dead - Wow säger jag, zombieälskare som jag är. Wall Street 2 kan bli grym den med, men jag borde nog ta och se ettan för att uppdatera mig lite. Var flera år sedan senast.

Trevlig helg i vilket fall :)

nonhosonno sa...

Jupp riktiga kanon rullar att se fram emot. Kollade Wall Street för knappt ett år sedan så jag är redo :)

Tack, trevlig helg på dig med!