onsdag 17 juni 2009

Vikten stabil!

Invägningen idag visade på 94,7kg så det ligger stabilt runt 95kg, det är mitt lilla fusk som gör att det inte går ner, äter vissa kolhydrater, måste motivera mig igen, men jag gillar faktiskt potatis :)

Har tillbringat några timmar ute på tomten, gått igenom bilarna, putsat rutorna, kollat oljor, fyllt på spolarvätska, känns bra :) Är mycket nöjd med den äldre bilen vi köpte, skall lämna in den på måndag för lite service, tändstift, kamrem, filter m.m. Får lägga en slant för att hålla den fräsch. Det är en bil som kommer få hänga med ett tag :) Är mycket nöjd med beslutet att sälja Saaben och lösa lånet.

Nu blir det lite slappande framför tv och lyxfällan. En dag kvar nu!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

minna sa...

jag hoppas att du får en superbra semester! =) Saaben såld??? Måste ha missat...får backa lite...=)

nonhosonno sa...

Tack så mycket. Ja vi sålde Saaben och betalade av lånet. För pengarna som blev över köpte vi en äldre Hyundai :) En med V6, så nu har jag min vroom vroom!

Milla sa...

Prova titta in hos mig och se om du får lite ny inspiration=) Jag lägger ut mina recept med bilder. Kanske du hittar en ny favorit?

Fast jag har också fuskat i midsommar... haha :)

nonhosonno sa...

Hej Milla, tack för tipset, läckra bilder du lagt upp!

Ja nu under midsommar har det blivit både öl och potatis, skäms på mig :)