lördag 18 februari 2012

Mångsysslare

Dräng, träl, galej slav, grovarbetare, löneslav, arbetare, allt i allo, kärt barn har många namn, mångsysslare kanske, ja det är jag, och jag trivs med det, inte alltid men för det mesta, det går i perioder. Just nu stortrivs jag med tillvaron.

Hur blir jag rik undrade vad jag jobbade med, och det är som sagt det mesta, lite av varje, jag hyr ut min tid mot pengar :)

Nu i slutet av februari skall jag köra ett 3 veckors uppsökeri, medlemsvärvning står på tapeten. Spännande!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Hur blir jag rik sa...

Om du fick välja, vad skulle du göra då?

nonhosonno sa...

Oj, svår fråga, tror nog jag skulle välja samma faktiskt, det är en bra kombination av "uppgifter" jag utför. Fritt och bra, lägger upp utförandet efter eget tycke, får hjälpa människor med div problem, en problemlösare :) vilket är utvecklande.

Gör olika projekt titt som tätt oxå.

Den ekonomiska ersättningen kunde dock vara högre, men man är väl aldrig riktigt nöjd med den iof :)