torsdag 22 september 2016

Tecknat Engelska

Ja det har jag gjort, alltså tecknat mig för lite aktier i Engelska Skolan, sen får vi se om jag får tilldelning. Kursen är satt till 52:- per aktie och första dag med handel blir i slutet av nästa vecka, på torsdag närmare bestämt.

Någon annan som tecknat sig?

Imorgon är det fredag och då skall jag smutta lite vin och ev äta några jordnötter, har sedan en månad tillbaks gått på "diet" med omlagd kost och rensat kroppen, samt påbörjat min viktminsknings resa mot 86kg, har på 4 veckor tappat 8kg och ligger nu under 100 strecket. Känns kanon!

Dax för skönhetssömn.

2 kommentarer:

Fastighetsblogg sa...

Har tecknat 200 aktier i Engelska skolan men det går bara att teckna via Nordnet. Jag hade tänkt teckna i mina olika Avanzadepåer med för att öka chansen att få tilldelning vid överteckning.

Konstigt att bara erbjuda teckning via Nordnet och Handelsbanken tycker jag.

nonhosonno sa...

Ja, jag hade oxå tänk teckna genom Avanza, men fanns inte där :(