måndag 8 december 2014

Matintag och vikt

En uppdatering angående min kost och vikt mål, dessvärre går det lite sämre på denna punkten, och har gjort så ett litet tag, motivationen har gått upp och ner, vilket gjort att jag inte hållit mig till planen, har ätit liberalt och inte strikt lchf. Det har resulterat i en viktuppgång till 95 kg.

Små avsteg från planen visar sig blixt fort på vågen, vilket gör iallafall för mig, att jag börjar fundera och grubbla, vad är rätt och fel, motivationen får sig en törn.

Där står jag nu, och vilken väg jag skall ta vet jag inte riktigt :(

Läs även andra bloggares åsikter om 


2 kommentarer:

Kampen mot index sa...

Då ligger vi nu på samma vikt. Jag kommer inte fokusera mer på vikten förrän efter jul/nyår. Men till våren hoppas jag gå under 90 kilo.

Kampen mot index

nonhosonno sa...

Tror det lutar åt ett litet uppehåll här med och komma tillbaks stark och fokuserad efter nyår.