fredag 13 september 2013

Närmare målet?

Veckan har snurrat på, inga större utsvävningar, jobb för mig och frugan samt skola och fritidsaktiviteter för barnen.

Anmält mig till en kurs/utbildning samt bokat in mig på ett seminarium i oktober, nyttigt att förkovra sig!

Vikten ligger stabil runt 88-89kg, inget nytt där.

Lade snusen på hyllan i måndags, så just nu är jag inne på 4 snusfria dygn, hej vad det går :) Ett mål med 2013, lets do it!

Fredag kväll, en liten rom är upphälld, njuter, jag är ledig hela helgen, frugan jobbar dock, lite småtrist, men så är det, inget att göra, pengarna måste in.

Hur har din vecka varit?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Spargrisens Mor sa...

Kollade idag lite mera på dina inlägg mm och det är verkligen ett bra jobb du gjort avseende din vikt. Otroligt, drygt 20 kg på ett halvår...vilken målmedvetenhet att fixa det! Även så att sluta med snuset. Hoppas på trevlig helg för dig och de dina

//Spargrisens Mor.

nonhosonno sa...

Tack så mycket! Ja det mesta går om man bara bestämmer sig, lite förvånad själv faktiskt :)