söndag 24 september 2017

Avtalspension september 2017

Min avtalspension i september 2017

Avanza:
Avanza Zero
Spiltan Aktiefond Investmentbolag
Spiltan Globalfond Investmentbolag
Spiltan Räntefond Sverige
SPP Aktiefond Global
Värdet är nu 261854:-

Folksam LO:
Catella Småbolagsfond
Folksam LO Världen
Folksam LO Västfonden
Nordea-1 Em Stars Eq BP
SEB Hållbarhetsfond Global
SEB Swedish Ethical Beta
Värdet är nu 50006:-

Länsförsäkringar:
Traditionell
Värdet är nu 11885:-

Totala värdet i avtalspensionspåsen är 323745:-

3 kommentarer:

Anonym sa...

mina val
PPM
DNB teknologi
D&G småbolag
D&G aktiefond

Tjänstepension
Robur Ny teknik
D&G småbolag
D&G small & micro
Spiltan investment
AMF traditionell

sportcarl

nonhosonno sa...

Tackar för kommentaren! Ser ut att vara en spännande mix.

Lisbeth sa...

Avanza Zero och alla tre spiltanfonderna finns i min tjänstepension hos Avanza.
Sen har jag en liten skvätt hos SEB men deras utbud är verkligen under all kritik. Åtminstone för den sorts tjp jag är inlåst i där.