fredag 25 augusti 2017

Bedrägeri och avslut

Fick i veckan mail från försäkringsbolaget att kraven på mig nu var avskrivna, ett bra mail med ett skönt innehåll, för man vet ju aldrig förrns det är klart.

Kan nu lägga detta bakom mig och göra ett avslut, och hoppas det inte drabbar mig igen.

För er som undrar vad det handlar om finns tidigare inlägg, Id kapad och Id skydd och semester.

Nu är det fredag och första arbetsveckan efter semestern är gjord, lite Saxon i stereon och ett glas rött, nu skall jag njuta :)

Önskar er alla en underbar helg!

4 kommentarer:

Lisbeth sa...

Grattis, skönt avslut på veckan!

nonhosonno sa...

Tackar, japp! :)

Frihetsmaskinen sa...

Grattis, skönt! Riktigt jobbog grej att bli drabbad av.

Intressant blogg du har förresten, lägger till den på min blogglista!

Mvh / Frihetsmaskinen

nonhosonno sa...

Tackar! Har lagt till din i min lista oxå :)