lördag 29 juli 2017

Jobbsökande

Har under min första semestervecka slängt iväg tre jobbansökningar, får fiska lite och se vad som bjuds. Har även avsagt mig min fasta helg på bion, frugan får nya arbetstider efter semestern och då någon extra helg, så det kan ju vara trevligt att ha några lediga helger tillsammans, så det får bli lite sporadiska inhopp på bion istället.

Har haft en underbar vecka med helt ok väder, lite utflykter såsom Liseberg och ett besök på travbanan.

Idag blir det lugnt hemma, det regnar utanför, så en mysdag inomhus väntar.

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

För att du vill byta jobb eller för att du inte jobbar just nu? Hade koll på dig förut när jag läste mer bloggar men inte gjort det på ett tag, men nu har jag hittat det intresset igen.

nonhosonno sa...

Jo jag jobbar som vanligt, men sugen på lite nytt, så fiskar lite vad som finns och vilka möjligheter som ev kan finnas för en medelålders gubbe :)